trööött

Idag när jag kom hem satte jag mej i vardagsrummet och började med antika Rom och Grekland mind-mapen till historian. Sen satt jag där hela kvällen. Är klar med kladden av Romarriket nu.

För er som tror att "mind-mapar är ju bara pyttesmå arbeten" så har ni fel. Detta är ett jätteprojekt med olika färger beroende på om det är politik eller kultur eller whatever, det ska vara på en A3 sida var för Grekland och Rom och de ska innehålla egna slutsatser och allt. Plus att det är det enda betygsättande vi har i den här delen av kursen. Jag vet att ingen bryr sig som läser men jag är för trött för att bry mej om det.

Nu tryckte jag på backspace när jag skulle tryckt på enter, jag kommer få ig på word-provet senare i veckan.

Det var positiva Jessi ikväll.

(Loggade in på datan såhär sent, för jag behövde skicka arbete jag glömde skicka tidigare.)

Sov gott.

Imorgon blir det outfit, jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback