utmanad!

Elin har utmanat mig, och jag antar utmaningen!

Ditt fullständiga namn: Jessica Cecilia Johansson
Vart föddes du: Karolinska
Ögonfärg: avancerad
Hårfärg: Röd-guldblont
Längd: 1.62 
Favoritfärg som äldre: Förut blå period, nu rosa period
Favoritfärg som barn: röd :-)
Din första kärlek: kommer inte ihåg vad han hette... :-/
Din nuvarande kärlek:  ingen just nu
Barndoms "bästis": Gisela
Umgås ni fortfarande: Nej, inte träffats på typ tre fyra år.
 Hur gammal va du när du lärde dig gå: två veckor sen ;-)
Vad är ditt största barndoms minne : vet faktiskt inte...
Vart är du uppvuxen: Älvsjö, born and raised (eller okej jag bodde i Hässelby tills jag var fyra men det lät coolt)
Vilket dagis gick du på: Gårdsstigen 9 och ett annat
Vem var din största förebild som barn : mumin, lilla My och pappa och mamma
När fick du din första kyss/av vem: I don't kiss and tell.
Vad får dig att bli riktigt arg: De mesta, så försök inte några fula trix. ;-)
Vad gör du om ett år: Jag går på Södra Latin och är bäst.
Vad gör du på fredag kl. 19.00?: Börjar inte Bingolotto då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback