kulig lista

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: födelsedagsglad!
Favoritgodis: karamellkungen
Är det nåt du absolut inte äter: kassler, urk. och korvbröd
Musik just nu: radion
Favorit-hangout: tv-soffan
Fisk eller badkruka: fisk!
Saft eller alkohol: kidding me? saft!
Hur många kuddar sover du med: tre eller två
Favoritväder: sommarvarmt, gärna med lite dagg i gräset och en jättesvag bris, tillräckligt detaljerat?
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: massor av choklad, solskydd och en vän
Spelar du nåt instrument: fiol förut
Morgon- eller nattmänniska: Natt
Sparare eller slösare: jag har aldrig varit helt, komplett pank i hela mitt sextonåriga liv. Spara tror jag.
Vem är viktigast för dig: Familj, vänner
Har du några homosexuella vänner: ingen som jag vet
Tror du på mirakel: nja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: nja
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 0 högst
Bio eller promenad: promenix
Är du kittlig: inte så värst
Snarkar du?: Nej
Rädd för insekter?: faktiskt inte
Äckligaste insekten: kackellacka eller gråsugga då
Största svaghet: vet ej
Det här är jag bra på: titta på tv :P
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? kuna resa i tiden, kunna trolla, kunna flyga...
 Vad vill du jobba som?: bara jag får ett sommarjobb blir jag glad
Chips, morötter eller godis? godis är gottxfil
Pizza eller hamburgare? pizza!
Skriver du dagbok?: har en dagbok, skriver i den ibland
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?: jag har funderat på både och, men jag tror inte det kommer bli av.
Gungar du på stolen?: nej, det har jag faktiskt växt ifrån
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?: självklart, bara jag får chansen
Vilken hand håller du gaffeln i?: den jag vill hålla den i
Vad är du mest rädd för?: no comments
Är du rädd för blod?: beror väll på
Saltar du på maten?: vem gör inte det?
Gillar du att sjunga?: nej
Anser du att du är stark?:  haha, nej
Brukar du sola?:  när det är varmt ute
Vad gör du om du får hicka?:  hickar
Röker du?: nej
Snusar du?: nej
Använder du knark?:
NEJ, är du helt sjuk i huvet?
Kaffe, te eller inget?: kaffe
Chloé / Celine:  chloe
Fendi B-bag / Fendi spy: b-bag
Manolo Blahnik / Jimmy Choo / Christian Louboutin: jimmy choo
Latte / Cappucino:  cappucino
Coca Cola / Pepsi: skiter jag i
Paris / Nicole: Nicole OC / Beverly Hills 90210: neiter
Pastasallad / Kycklingsallad: älskar båda
Fläkt / solfjäder: solfjäder ser ju jävligt dumt ut
Puccisjal / Alexander McQueen scull scarf: pucci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback