shopping

Idag fullföljde jag min plan om att spendera presentkortet hos Åhlens på nagelgrejer.
Jag köpte manikyrpinnar från Depend (20 kr), nageldiamanter i guld från Viva la Diva (35 kr) och tre nagellack, ett lila Colour Mini från nivea beute (30 kr) och två stycken från Malava, ett guldigt och ett djuplila (35 kr/st).



Det blev då 20 kronor över, men jag hittade inget som jag ville ha till det priset, så jag köpte Sunsilk Volume Booster (29 kr), nio kronor hit och dit...
Man har väll resurser! ;-)

Jag har redan andvänt Niveas nagellack, det sitter bra och torkar snabbt.
Malavas har jag också andvänt, det har starkt guldigt pigment och kladdar inte alls.
Gulddiamanterna var jättefina på naglarna.

Pappa var med och shoppade, han köpte glödlampor och en ny eltandborste till mig, för den gamla hade gått sönder (tack, pappa!).

Vi tittade på skor också, såg dessa och ett annat par på Din sko. Nu behöver jag bara pengar...
Haha, de här ser ut som att någon har satt klack på mina ridkängor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback