Recensioner

Det finns lite grejer jag har köpt i beuty- och hårväg som jag inte har hunnit / glömt att recensera.
Nu är detta enorma problem löst.

Guldfärgat nagellack från
Mavala
Bra pigment och hållbarhet till ett bra pris (35 kr på Åhlens när jag köpte det).
Färgen hade kunnat se väldigt konstig ut på naglarna, lite billacksaktig (min erfarenhet från andra "metallicfärgade" lack), men det gör den inte.
Den smälter in bra och ger lite skimmer till hela handen, eller är det jag som inbillar mig?
Den torkar hur som helst fort och är som sagt hållbar på nageln.

Nivea Summer Beuty
Allt jag har att säga är TIO GÅNGER BÄTTRE ÄN DOVE'S KRÄM!
Den är dryg, lätt att smörja in, ger fin solbränna, mjukgör deffenitivt, har en smart förpackning och har en fräch frukt, kan det bli bättre?

Sunsilk Volume Booster Hair Mousse
Underbar mousse som håller håret på plats och gör att det inte trasslar sig.
Ger väääldigt lite volym dock, besviken.
Luktar lite väl skarpt också.

Nivea Colour Mini (nagellack)
Min är i en fin, varm, lila färg som ser väldigt fin ut i "burken" men på nageln blir den ljusare och jag får måla tre lager innan man ser en liten likhet med den fina färgen.
Dessutom så höll den inte så länge på nageln.
Bra storlek på burken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback