Foundation-frågan

Jag har fått två stycken komentarer av Tilda om min inne och utelista där jag skriver att foundation är ute, så här skrev hon.

foundation kan nog inte vara ute.. men man kanske väljer att inte använda d, EXAKT alla modeller på catwalken är extremt övertäckta med det.

p.s det finns foundation produkter med kvalite, allså bra märken.. som har ett bra innehåll på sina produkter m de gäller att va noga att tvätta av sminket o sköta sin hy..

Vill bara reda ut en sak, jag skriver i inlägget att det är en personlig åsikt.
Och vad det gäller att det faktiskt finns bra produkter på marknaden så säjer jag bara att jag faktiskt inte har mer än 1200 kronor att köpa saker för under en månad, därför har jag helt enkelt inte råd att köpa en bra foundation och en bra sminkborttagare.
Dessutom får foundation mig att bli väldigt varm i ansiktet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback