Nya jeans och vantar

Jag skulle aldrig ha köpt den där klänningen för mitt H&M missbruk börjar komma tillbaka nu!
Igår var jag inne i stan och shoppade jeans.
dessutom behövde jag vantar för det har ju börjat bli så kallt ute, brr.
Så jag gick in på H&M och gick ut en och en halv timme senare (köerna är hemska på lördagar) med ny jeans och tvåpack nya vantar.
Inte så farligt egentligen, så billiga vantar som två par för 39.50 (tror jag) kan jag leva med att flera har och jeans brukar ändå inte så många köpa på H&M så..., det blir nog bra.
Det var i alla fall den
här här moderiktiga modellen, Squin, som jag köpte, den ska ha låg midja och suprörsben, fast på mig ser midjan mer "mittemellan" ut. 398 kr kostade dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback