inne vs. ute

INNE                                                                                                                                                                   
1. Vantar och mössor
Rätt för modet och rätt för Stockholmsvädret.
2. Lost
Äntligen kan man hänga med i tv-snacket igen!
Det var rätt jobbigt med PrisonBreak där ett tag.
3. Våga modet
Det är slut med allt smygmode som fina schalar, smycken osv. Dags att våga stickad klänning med stickade strumpbyxor och ankelboots. Jag lovar, ingen kommer tycka att du är överstylad, speciellt då man inte kan kalla grunge-modet kallt och obekvämt.
4. Enkla väskan i ljust läder
Själv är jag inget fan av den trenden, men det är ett faktum att väskorna ska vara så "avklädda" som möjligt. Ljust läder, gärna med ett sort
5. Moderna museet's utställning Africa remix
Idag hade vi konstuppgift i skolan, vi skulle åka in till moderna museet för att analysera och måla av konst. Jag och fem kompisar gick och tittade på utställningen African Remix. Den var en blandning av tankeväckande filmklipp, vattendunkpyramider och  till och med en jukebox.
Gå till den om du har möjlighet!

UTE
1. Religionsläxor
Varför orkar jag bry mej?
2. Kaffe
Det är thé som gäller, fast jag gillar båda. Prova Tvinings Apple,Cinnamon and Raisin, jättegott!
3. Öppna skor
Frys inte när ankelboots är inne! Att vara förkyld på hösten är ju deprimerande!
4. Blommiga klänningen
Stickade gäller!
5. Prison Break
Min egna åsikt. Tittade aldrig på det, och livet rullar på ändå!


Kommentarer
Postat av: Sandiebelle

Thé e suuuuuuper goodie =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback