gå o lägga mig

Måste bli bättre på att blogga igen!
Ska typ gå och lägga mig nu, skolan tar mycket tid nu.

Idag var jag inne i stan och shoppade, det blev bara julklappar, och det kan jag inte berätta om. Berörda parter läser nämligen bloggen. Haha.
Annars kollade jag på second hand skor och hann med en sväng in på H&M.
Skandal! De hade kvar Victor & Rolf saker! För er som vill ha vinröd kråsklänning och tröja med stickad "fluga" så är det bara att springa till H&M på Götgatans backe.

Var med skolan och såg "En obekväm sanning", rekomenderar ALLA att se den.
Verkligen en sån där som öppnar ögonen.
Fast jag tycker jag är miljövänlig.
Taklampan i mitt rum är trasig och jag byter inte ut den = förbrukar ingen el! Lathet eller miljömedvetenhet, välj vad du vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback