Om shopping, konsert och utomhusbloggning

Sitter i hängmattan och bloggar från pappas laptop.
Vädret är ganska bra, men det blåser ganska mycket...

Konserten i Dalhalla igår var i alla fall bra. Det var P Floyd som spelade, de är ett coverband på Pink Floyd.
Hade aldrig hört någon Pink Floydlåt tidigare typ, men det var ganska bra.
Det var inte bara konsert, det var ljusshow, flygshow och teater lite också.
Outften blev, precis som jag tänkt mig den svarta Cheap Monday-skjortklänningen och svarta strumpbyxor. Till det hade jag pärlhalsband och röda Converseskor.


pink caravan, scenen under konserten, scenen uppifrån

Nu till vad jag har gjort idag.
Jag har varit i Gallerian och shoppat upp överskottet från Augusti månads barnbidrag! :-]
Jag köpte från...
...Gina Tricot: en ring med leopardmönster (59 kr), örhängen i "silver" (59 kr)
...Åhlens: korallfärgat läppstift från Rimell (19 kr!), tygväska med blommor på (50 kr)

Läppstiftet var lite för neutralt, åt det rosa hållet, men å andra sidan så kostade det ju 19 kronor så vad kan man begära av det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback