Anatomicals

De bästa beuty-köpen jag har gjort på länge är hudkräm och showergel från Anatomicals.
Det är ett brittiskt märke som är roligt därför att de skriver texter på alla sina produkter som handlar mer eller (oftast) mindre om hur produkterna fungerar.
Jag är stolt ägare till "Another bloody showergel" och "Buy Buy, Miss American Dry".
Jag är mer nöjd med "Buy Buy, Miss American Dry" (hudkrämen) än showergelen, hudkrämen doftar gudomligt av mint men showergelen luktar konstigt och starkt.
Anatomicals finns att köpa på två ställen vad jag vet, 
Asos.com och Accessora.com.
Accessora har mindre utbud men är svenskt (och säkrare? jag vet inte), Asos har större utbud men är brittiskt .
Jag köpte mina saker på Accessora, jag fick dem levererade till dörren en dag efter beställning.
Grejerna kostade 79 kronor styck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback