tjoho!

Halv tio i morse väckte nån mig genom att ringa på mobilen. Det var en person från ett hotell som jag har sökt jobb hos och han ville att jag skulle komma på intervju imorgon!
Men nu kommer den vanliga, hemska, dödande frågan... Vad ska jag ha på mej?! Och fråga nummer två, hur mycket pengar har jag på kontot? Det blir nog att dra med pappa till Skärholmen i eftermiddag och köpa
något på H&M. Typ en skjorta som jag kan ha till ett par jeans och hyfsade skor. Måste jag ha högklackat? :-S
Skriv vad du tycker!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Tack för din åsikt. jag har jätte svårt att bestämma mig, så vi får se vilka det blir =)
Önskar dig en bra dag!

Postat av: gallon.blogg.se

Åh, till en intervju på ett hotell skulle jag välja en "representativ/klassisk" outfit, alltså inte för avancerat, avklätt eller utstickande. Du ska ju vara dig själv såklart men låta kläderna vara lite nedtonade. Skjorta, jeans och ett par snygga skor är suveränt till jobbintervju. Lycka till!

2007-10-30 @ 13:04:47
URL: http://gallon.blogg.se
Postat av: Jessi

Sandra: Hehe, de e lugnt! Dessamma.

Gallon: Aa, så tycker jag med.

2007-10-30 @ 15:25:15
URL: http://jessismode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback