dagens outfit

image380
Kofta från MQ
Ribbat marinblått linne från Vero Moda (rekommenderas)
Jeans från Monki
Sjal från Indiska


Inte på bilden:
Balenciaga knock-of väska
"Ridstövlar" från Din Sko

Första outfiten på länge! (Stolt)
Den hade jag på mig idag på den extremt viktiga "Frans-dagen", fråga inte äns vad det innebär för jag har ingen aning.
Efter skolan träffade jag Johanna, som jag inte har träffat på ett tag. Vi var hemma hos mig och snackade, spelade mini-biljard och lite andra spel. Johanna kickade mitt ass i alla! Nästa gång ska vi vara hemma hos henne och leka kurra-gömma, för jag är bäst i världen på kurra-gömma. Säger Jessica, fem år.

Hur som helst, är klar med mind-mapen nu, känns som att det är den jag har bloggat mest om på sistone. Så nu sliper ni höra mer om den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback