tinky winkys sexuella läggning

Jaha, bara för alla som undrar så har barnombudsmannen dragit tillbaka förslaget då granskningen fick så mycket uppmärksamhet. Min åsikt är :

1. Hur f*n kan man se om en telletubby är tjej eller kille? Tinky Winky Behöver inte vara kille, vilket om barnombudsmannen tar för givet.

2. Hur fick ombudsmannen reda på att Tinky Winky hade handväska? Tittar hon/han på Telletubbies eller?

3. Barn under två år skiter lika fullständigt i om herrtelletubbiesar har handväska som om jag hade skäggstubb!

Den roligaste och mest patetiska grejen med den här nyheten är inte dens blotta existens utan att tre-fyra personer i min klass (inklusive mig) diskuterade nyheten idag efter att ha hört EN mening om den på nyhetsmorgon.

Uppdatering: Hittade den uppenbara förklaringen (not) till att Tinky Winky är en man på Expressen
"Tinky Winky är lite längre än de andra karaktärerna Dipsy, Laa-Laa och Po, och tros därför vara man..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback