Catya's utmaning

Här är mina svar på en utmaning jag har fått från Catya , det står på hennes blogg att alla som läser är utmanade, men jag har fått en personlig utmaning!

One three hill eller O.C:
OC , fast jag slipper helst

Ute- eller hemmakväll: hemma :)

Salt eller sött: sött

lyx eller budget: det jag tycker är snyggt

sommar eller vinter: Sommar, eller vinter kanske..

När är du Född: age is only a number..

vad har du på dig en ledig dag hemma: mjukiskläder

Favoritresturang: macdonalds? :P

Favoritfilm: det går inte att uttala sig om den saken :)

Drömväska: Balenciaga förmodligen, jag vet, den är ute nu. Men den är så fin!

Har du barn: Nej

födelseort: Hässelby

Smeknamn: Jessi, Jess

Favoritfärg: Blå och röd, mest blå just nu

Drömprins: det vet jag inte än

Har du varit kär: ja

Favoritlåt : Dancin' with myself kanske?, skämtar..

Maträtt: pappas lasagne!

FavoritResemål: Grekland, lätt

Favoritblomma: gullviva, älskar ordet över huvud taget

Tycker inte om: människor som saknar empati

Senaste sjukhusvistelse: för tre år sen när jag hade gjort illa handen med en spik :,(

Favoritdricka: kalla fanta eller varma cappochino

Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: ljusaprikos hos pappa, ljusblå hos mamma

Vad gör du när du är uttråkad: kommer på nåt att göra, eller klagar om det med närmaste människa

Missbruk: koffein

Vän som bor längst från dig: Alla i Småland..

Vad retar du dig mest på: idioter och krig, dom hänger ihop rätt bra

Läggdags: oftast runt elva

Nagellack: efter årstid och hur jag känner mig, gärna med en och annan nageldiamant på.

Husdjur: min björn till hund

Skostorlek: 34

Syskon: två lillebröder

Favorit pålägg: allt det farmor har på sina :)

Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: Röda Korset, WWF, Cancerfonden och Hjärt- och Lungfonden

Vilket är det vackraste ordet: gullviva och rimmfrost, så härligt svenska

Bästa bok du läst: Möss och Människor av John Steinbeck

Är du Internetberoende: ja, sen några år tillbaka

Favoritparfym: curious by Britney Spears, blommig och underbar

Gillar du snö: ja!

När köpte du något åt dig själv sist: avokado till guacamole för typ 2 timmar sen

Vilken är din bästa egenskap: Ärlig, omtänksam

Vilken film såg du på bio senast: Over the hedge , "but i want a cookie". Haha Ellen!

Senaste köpta skiva: Trazan och Banarne när jag var typ 8 år, köper aldrig skivor

Favoritgodis: såna där påskägg från karamellkungen i aliminiumfolie

Studier eller jobb: högstadiet

Bästa kompis: please don't make me chose!

innerstad eller liten ort: Älsvjö, Stockholm

Favorit bloggar: Glamourbloggen

Nytt eller vintage: nytt oftast, men alla gillar ju att fynda second hand!

Kommentarer
Postat av: pluggot

skostorlek 34.. uss då! avis =) lägger du ut någon bild då där du har ett par med skostorlek 34 på dig !

2006-10-28 @ 09:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback