uppesittarkväll

Nu är det uppesittarkväll till att köpa Victor&Rolf-kläder online!
Börjar 1 min över midnatt, jag börjar bli trött.

Satsar på rosa t-shirt med rosettband och ett vitt linne med svart rosett.
Hoppas att inte hemsidan krashar!

Tänkte att jag skulle dra ett litet skämt påkommet i en bilkö utanför Kista Centrum för inte allt för länge sedan.

En stressad bilförare orkade inte stå i bilkön så han körde i buss och taxifilen.
Vad han inte insåg var att längre fram på vägen var det kö i taxifilen också, av andra stressade bilister.
Bilföraren ser att en polis står längst fram och delar ut böter till bilisterna i taxifilen och han kommer lite för hastigt och lustigt på en plan.
- Du vet väll att vanliga bilar inte får köra i den här filen?, säger polisen till bilföraren.
- Jo, men det här är en taxi, svarar han.
- Men det är ju ingen taxibil?, svarar polisen.
- Men jag kör svarttaxi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback