mobil

Kanske dags att köpa en ny mobil. Min gamla är nämligen en K500i införskaffad nån gång i sjuan, direkt efter epic trettitretian (som min bror numera har eftersom han tappade sin vackra Samsung i Mälaren).

However, en K500i har den lilla egenheten att man ser hemsk ut på bilderna den tar. Om självaste Kate Moss, Kiera Knightley eller Scarlett Johanson skulle ta en egobild med den skulle de se ut som rödflammiga tonåringar med böldpest. Den behöver alltså ersättas på grund av att jag inte har en egen digitalkamera och inte planerar att skaffa en.

Varför inte köpa en mobil/kamera så att jag kan uppgradera både stil och funktion för halva pengarna. Jag är ett ekonomiskt geni.

Dessa är lämpliga kandidater.

image319image320image321

Nokia 6111, LG Chocolate, LG Prada

Okej, nu blir det uteslutningsmetoden.
Parda är den ultimata drömmen, ich liebe es, men den kostar väll uppemot 5000 om inte mer. Så det där snacket om "halva pengarna" funkar inte riktigt med den. Utesluten.

Let's face it, vik-mobiler håller inte för någonting. Det behöver den göra när jag tappar den på stallgolvet och vägen, och en trip i min väska för den delen. Jag är inte ömsint med mina grejer, saker måste kunna användas. Utesluten.

Nokian är lagom prisklass, underbar färg, hållbar modell och har en bra kamera. Den tar jag.

När jag har pengar... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback