anledningar till att Swebus Fårbo-Stockholm (17.30 igår) inte var trevlig

6. Busschauffören Håkan som utövade sin hobby att bada bastu på arbetstid och därmed inte öppnade takfönstret.
5. Personen som satt bredvid mig och tog upp halva mitt säte.
4. Samma person som bestämde sig för att dela med sig av sin dåliga musiksmak genom att använda såna där hörlurar till mp3n som ljudet liksom läcker ut igenom.
3. Återigen min stolsgranne som när hon stängde av musiken och man drog en lättnadens suck ringde sina vänner och pratade högljutt.
2. En nagel mot svarta tavlan?, en katt som stryps?, nej en skitunge var det snett framför mig som skrek konstant hela vägen från Norrköping.
1. Tillhörande mamma åt skitungen. Finns det något värre än skrikiga ungar så är det ungens mamma som ignorerar de gälla skriken och lite lamt försöker att stoppa nappen i munnen på lillen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback