önskelista

  • Snygga pulka/skidkläder. Är dödligt trött på min fula jacka och töntiga täckisar.
  • Rosa pulka, skidstavar och vit skidhjälm. Jag ska inte äns till Sälen eller så i år, men jag vill ha!
  • Digitalkamera. Mobilens bilder suger, jag har inte blixt äns.
  • Ny mobil. Kantstött, tråkig silverfärg och utan uppfällbar eller slidedisplay är mitt liv just nu.
  • Att snön stannar kvar. Pulkaåkning är grym träning.
  • Lite nya tröjor och accessoarer. Min stil har börjat snöa in på jeans, gammal tröja och inga accessoarer. TRÅKIGT!
  • En häst att rida i snön. Ärligt talat så är det verkligen roligast att rida såhär års, men just nu har jag ingen häst. Någon i Stockholm som vill ha lite stallhjälp från en mogen 91a?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback