oscarsgalan!

Självklart så spelade jag in röda mattan från både Star och Kanal9 + själva prisutdelningen. Det finns en anledning till att jag är extra intresserad av galaklänningar just nu, jag ska själv på vårbal om några månader och det är hög tid att börja luska ut hur jag vill fixa klänning. Hyra, köpa eler sy upp. Här är mitt utlåtande om de snyggaste på röda mattan.

J-Lo jag vill ha den klänningen, den skulle kanske till och med jag kunna bära upp. Den är inte svårburen och J-Lo ser bra ut i allt så den blir galet snygg på henne.

Beyonce Beyonce är som en Barbiedocka, hon passar helt enkelt bäst i balklänning. Denna har en underbar färg och roliga detaljer, verkligen min melodi.

Cameron Diaz Coolt att anamma metallictrenden på oscarsgalan. Klänningen har de där coolt skarpa kanterna och väskan är i silver. Ballt.

Naomi Watts Gul som solen i både hår och klänning, tror att gult kommer bli vårens färg tillsammans med silver.

Reese Witherspoon Diskret klänning, men håret liksom ger den en edge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback