Utmaning!

Blev utmanad av hannaan i onsdags om att fylla i en lista hon har gjort, självklart antar jag utmaningen!

FAVORIT:
Rum i huset:
Mitt eget
Band/Artist: Keane, Franz Ferdinand, The Supertramp, Christina Aguilera med flera
Parfym: Britney Spers parfym Corious och Anna Sui's Secret Wish
Månad: Juni, Juli, Augusti!
Mat: Lasagne, håller med Åsnan! .
Dricka: hmm, kaffe tror jag
Godis: Geisha!
Tidning: Veckorevyn of course!
Film: Shrek!  Älskar Åsnan, älskar filmen.
Kändis: Jessica Alba just nu

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
nepp
Köpt någonting: en Geisha-chokladkaka
Varit sjuk: lite hes..
Sjungit: ja, till världens förtret
Sagt "Jag Älskar Dig": nepp
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: som vän, ja
Träffat någon ny: nej, inte så att jag pratat med dom...
Saknat någon: ja, nog är jag lite sällskapssjuk
Kramat någon: kompisar och mamma
Kissed someone: nopp
Ätit: frukost, lunch, midag, choklad, smågodis, lite vindruvor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback