Tankar

Kom på en idé, jag skriver de första 10 sakerna jag tänker på  och alla andra läser dom. :-)

1. Det här var svårare än jag trodde
2. Jag måste läramig att skriva med fingersättnig på tangentbordet
3. Jag brukar ju tänka så bra
4. Campino är goda godisar
5. Men dom klibbar ihop sig väldigt mycket
6. Det är nog därför dom hr varsin plastpåse
7. Plast är vi människor nog mer beroende av än olja
8. Nu tänke jag på miljöpartiets valaffisher
9. Jag är helt klart miljöpartist
10. För jag gillar djur
11. Jag har en hund, hon heter tina och är söt
12. Men luktar ganska illa...
13. Jag är hungrig fast ändå inte
14. Vad ska jag äta då
15. Jag vill ha dom där skorna...
16. Dom bruna med broch från din sko
17. Jag gillar mina kompisar kelly,felli och hanna
18. Och petra, jennifer, lisa, Camila och alla
19. Men jag gillar glass mest
20. Choklad är bäst
21. Glass är bäst på jorden
22. Har jag skrivit klart nu?

Oj då, haha, blev visst lite för mycket!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kolla min blogg. Du är utmanad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback