Shopping Fredag/Lördag

På Fredagen var jag, mamma och lillebror och shoppade i Skärholmen, köpte present till min mosters man bland annat.
Grattis på 58 årsdagen i efterskott Kjell!

I villket fall som helst köpte mamma en svart kappa och ett par skor med klack, jättefina saker.
Lillebror köpte två mössor.


Från vänster: JACKAN! Nivea Summer Beuty (hudkräm), boken Choklad, nagelfilar och nageldiamanterna nedanför

Jag tror att jag bara köpte en bok på fredagen, men jag spanade in ett par skor på Myrorna och en jacka från Saint Tropez i affären Wilma's.
Dagen efteråt när jag hade ränkt på saken gick jag och tittade på skorna igen, men de var inte lika fina längre.
Jackan däremot ville jag verkligen köpa, så det gjorde jag, även om den kostade 749 kr...
Det är nog det dyraste plagget jag har...
Men jag är riktigt nöjd!

En månad med bara..., få se...,  572.50 kr att köpa saker för kan väll inte vara så jobbigt!
Och det är inräknat bodylotionen från lördagen och boken från i fredags också. 
Jag köpte åtta nagelfilar från Mavala för 40 kr och nageldiamanterna som jag skrev om förut för 35 kr, men dom köpte jag för presentkort, så det räknas inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback