Problem

Just nu har jag fyra enorma problem. Hehe.
Problem nummer eins, jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig på skolfotot. Det är faktiskt stort, sista året i grundskolan. Just nu väger jag mellan pappas vita skjorta i storlek 40, grå manchesterbyxor och skärp i midjan eller jeans, rosa vila-linne och mintgrön kofta från EDC Esprit.
Men accessoarerna då?

Problem nummer zwei, jag funderar på att gå och köpa mig en tidning (Glamour eller Elle eller nåt).
Pengakassan är tyvärr inte så stor just nu och jag vill inte slösa, MEN DET ÄR JU FREDAG!!! :,(

Problem nummer drei, Jag kan inte få loss mina Campinogodisar från insidan av skålen som är format som ett glas.

Problem nummer vier, jag räknar på tyska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback