Shoppingtur

Idag var jag, pappa och bröder i Skärholmen för att shoppa och luncha.
Killarna åt räkmacka och jag testade Kräftstjärtsmacka, nam nam.
Sen skulle jag och lillebror Micke iväg för att köpa "tidning" till vår minsta lillebror Martin, båda våra "tidningar" ligger nu inslagna och klara för Martins födelsedag på tisdag. Han kommer gilla min tror jag.
Mer än "tidningen" köpte jag en keyfinder.
Den har man på nyckelknippan, och när man inte hittar nycklarna (vilket händer mig ganska ofta) så visslar man, och då blinkar och piper den. Och bullshit är det inte, för den funkar på tio meters håll och den piper väldigt högt. Den är ett tips till er alla, finns hos Teknikmagasinet.
jag köpte en jättefin stickad klänning från H&M också, jag har alltså för första gången på..., ett knappt år handlat där. Den är jättefin, brun, tunnstickad, inte sådaär konstigt halvgenomskinlig med ett stickad skärp i midjan.
Den ska jag ha imorgon på lillebrors kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback