Behov-shopping

I morse vid, ja sisådär åtta, kom jag på att jag skulle åka in till stan samma eftermidag.
Anledningen var att jag då tappade min puderdosa i golvet och pudret sprack och åkte ut på golvet.
Jag vill ju inte ha något som legat på badrumsgolvet i ansiktet, så jag "var tvungen" att åka in till stan för att köpa en ny eftersom jag inte har något annat bas-smink än puder, concealer och ibland rouge.
Föutom pudret så köpte jag ny ansiktskräm, för den gamla var slut, och försvarets huvsalva.
Vadå, tänk om jag hamnar i skogen och måste ha stekfett? Nej, jag skojar!



Från vänster:
Försvarets hudsalva, 29 kr, Apoteket Shop
Time pure and clean; day lotion, 99 kr, Apoteket Shop
Isa Dora; Velvet Compact Powder, 85 kr, Åhlens City

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback