shopping!

Idag åkte jag precis som jag sagt att jag skulle till Kista Centrum med lillebror och pappa för att shoppa och äta lunch.
Vi åt libanesiskt på food-courten. Det var jättegott, men väldigt mättande.
Sedan gick jag och shoppade kläder och killarna gick och köpte dataspel.

Jag köpte mysstrumpor (49 kr) från Lindex, (tofflorna jag ville ha fanns nämligen inte på Åhlens, det var bara Åhlens Hem) 5-pack strumpor (79.50 kr) och peel-off-ansiktsmask (12.50) från H&M och en blå omlott-kofta (329 kr) från Cubus.



Killarna och jag träffades ungefär samtidigt som jag betalade koftan och pappa undrade om jag hade gått till parfymeriet än. Det var inte direkt så att jag skulle köpa något därifrån, men jag tror pappa gillar att det luktar gott och att han gärna vill ha en ursäkt för att gå dit så jag sa att nej men det måste vi göra.
När vi var där så tog jag några doftprover och en luktade så gott och var på så mycket rea att jag var tvungen att köpa den!
Det var Naomi Campbells Winter Kiss jag köpte för 149 kr! Helt sjukt, jag vet!


Bilder från cosmoty.de, hm.com och egen kamera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback