Inne och utelista

Inne
1. Oversized T-shirtklänning ska sy en hade jag tänkt, måste bar fixa ett mönster...
2. Högklackade skor! speciellt á la Jessica Simpson, inte stiletter.
3. Skinnjackor om de ändå inte var så dyra!
4.
Christina Aguilera från trashig till stilförebild, hur hände det?
5. Ankelboots vill ha, vill ha, VILL HA!

Ute
1. Allt med ankare på Yes, villken tur att jag inte gjorde som alla andra och köpte något!
2. Linnen med spetskant Snälla, det har gått två år sedan H&M blev tokiga och masstillverkade hemska spetslinnen, släng eller skänk till välgörenhet, det kommer aldrig att bli inne.
3. Toppar med glittertryck Om du vill vara Musse Pigg eller en Princess, fine, men skriv det med matt text.
4. Korta Jeanskjolen med topp som visar magen till   Nej förståss, det är jätteinne om du vill vara den ultimata fjortisen!
5. Foundation  Det är mest min personliga åsikt, men det behövs inte. "Men jag har fet hy" eller "Men jag har så mycket finnar" säjer säkert någon, men foundation hjälper dig inte. Den gör det värre!

Kommentarer
Postat av: Tilda

foundation kan nog inte vara ute.. men man kanske väljer att inte använda d, EXAKT alla modeller på catwalken är extremt övertäckta med det.

2006-09-08 @ 19:41:04
Postat av: Tilda

p.s det finns foundation produkter med kvalite, allså bra märken.. som har ett bra innehåll på sina produkter m de gäller att va noga att tvätta av sminket o sköta sin hy..

2006-09-08 @ 19:42:21
Postat av: Hanna

Håller verkligen med om att foundation är ute. Har man ganka fet hy ( som jag ) så tycker jag att det bara täpper till porerna. Men i alla tidnigar tipsar dom om foundation om man har finnar osv. På mig blir det bara värre. Jättebra blogg förresten !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback