Dagens outfit

Idag hade jag tänkt prova något jag har velat prova länge, att ha t-shirten instoppad i mina höga acnejeans.
Men jag ska vara helt ärlig, jag drog ur t-shirten när jag kom till skolan, jag vågade helt enkelt inte gå omkrin med tröjan instoppad i byxorna, jag är otroligt feg.
Jag uppmuntrar DIG till att våga!

Dagens outfit är:
Blå jeans från Acne
Vitt linne från H&M
T-shirt med Musse Pigg-tryck i nitar
Guldarmband från Rohdos
Vit läderväska från Turkiet
Brun Mockakavaj
Gul/vit silkessjal från Rohdos


Kommentarer
Postat av: Béatrice Karjalainen

Tycker du att det är snyggt med istoppad tröja i höga byxor så våga, men själv tycker jag det ser för taskigt ut. Jag vågar men skulle inte göra något bara för att det är trendigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback